snötyngda timmar



Det snöar lite.

Bussarna är inställda i hela Stockholm och huvudvärken pulserar dessutom bakom tinningarna. Tanken var att jag skulle åka till Huddinge och besöka min nya VFU-skola i eftermiddag, men för oss som känner kollektivtrafiken ute i Sverigevintern, vet allt för väl att det är dömt att misslyckas att ens tänka på att ge sig ut.

Bättre med en dag i soffan med några korta promenader, te och nybakat bröd från vår underbara brödmaskin. Såg förut en lastbil med Coops älskade sigill köra förbi och detta måste ju betyda att vår butik på Djursholms Torg är fylld med godsaker som vi senare kan inhandla inför kvällens snötyngda timmar i hemmets lugna vrå.

- SARA

Kommentarer
Postat av: M A I D A

Är du sugen på en ny bloggdesign?

Då är det bara att kika in på min blogg och kommentera om du vill ha.

Jag gör gratis bloggdesigner, 100% gratis.

Spelar ingen roll hur komplicerad den är, jag gör det gratis ändå!

/M A I D A

2011-02-11 @ 23:46:43
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0