så bra det blev det här


Eftersom mitt Huddinge-besök blev inställt på grund av rådande väderlek i fredags så visste jag inte riktigt när jag skulle börja idag. Gick upp kvart i fem för säkerhetens skull. Åkte in mot stan. Fick ett sms om att jag inte behöver vara på min praktikskola förän halv två. Det gör att jag nu befinner mig i Kulturhuset och pluggar. Läser en bok som jag skulle lämnat tillbaka för flera dagar sen. Så bra det blev det här. Tidiga mornar är ju min melodi så varför inte börja gå upp så här varje dag och då särskilt på alla fjärtans dag. Man måste ju fira. Tar nog och köper mig en kaffe till, för det brukar bubbla till min mage ordentligt.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0