inte ens regnet

Regnet faller utanför idag igen fast det gör inte så mycket, inte heller att jag försov mig, inte heller att jag tappade allt och fastnade i allt och gick åt fel håll. När jag väl var på plats i skolan var allt bra igen, inget kan förstöra mitt humör. Det sjunger i hjärta och själ.

Rep med "Nattorienterarna" har stått på schemat ieftermiddag, och vi har fått en fantastisk lokal vid Odenplan. Vad bra det här kommer bli. Gruppen känns underbar.

Jo en sak grämer mig lite idag. 4040 kronor på mitt konto. Det är ju ekonomisk misshandel. Hur tänkte lilla CSN nu.? Jag, Gadden och Sanna snackade i helgen om en ny verksamhet. Där pengar kan hovas in, får nog bli verklighet snart.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0