klockan är halv två. här är listan.

Nä jag måste bara skriva en lista innan jag lägger mig annars kommer jag inte veta vad jag ska göra imorgon. Sova för länge, packa fel, glömma att plugga och missa föreställningen på kvällen.

Så imorgon ska Sara-Louise genomföra följande handlingar i aktivt tempo och i avbockande syfte:

1. Morgonpromenad och frukost (7.00-9.00)

2. Skriva på rapporten (9.00-12.00)

3. Äta lunch (12.00-13.00)

4. Packa och städa undan en röra (13.00-15.00)

5. Jogga och styrketräna och kanske duscha lite på det (15.00-17.00)

6. Gör sig i ordning för kvällaktivitet med Linn söta Linn (17.00-när det må vara klart)

7. Plugga samt åka till flygplats (tills det må vara klart-05.20)

Nu tror ni att detta fina schema kommer hållas till punkt och pricka. Det tror inte Sara-Louise. En ostrukturerad människa försöker bara runt halv två på natten låtsas att hon har en plan för en fullspäckad morgondag.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0