snart blir det västkust

Imorgon tar jag och skiter i skogen och beger mig väster ut några dagar. För en sista gång innan flytten till Stockholm blir verklighet. Jag är trött på skogen nu. Man blir nog lite skadad av att vara hemma hos sina föräldrar för länge i denna åldern skulle jag tro. Bäst att ge sig av.



Träffa Elin. Träffa Therese. Träffa Jane och träffa fina staden som jag nu inte längre bor i. Känns konstigt. Hoppas jag inte blir så snurrig framåt småtimmarna så jag ger mig av mot Björcksgatan bara. Elin du får hålla hårt i mig.

En helg på västkusten är precis vad jag behöver nu. Underbart.

- SARA 

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

åh vad mysigt med en tripp till västkusten, älskar verkligen västkusten :)



svar: tack så mycket och detsamma!

2010-01-07 @ 23:12:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0