rörig lycka

Ja det är en röra in i alla vrår och så här kommer det mer eller mindre se ut under två veckor framåt tills mitt rum blir så jag kan bo i det. Man kan väl bo där nu i och för sig men där ligger ett par och snarkar så det kanske vore lite opassande.



Jag njuter allafall. Kliva av tåget på perongen i Stockholm. Se min fina Linn och upptäcka att även min andra sambo Sofie verkar vara en hyvens tjej utan dess like. Imorgon blir det en tur till universitetet. Registrering. Sen är det helg. Bokhylleprojekt och för hoppningsvis massa fika, mys och kanske även ett och annat glas...

...och nyckel har jag nu. Till mitt nya hem. Till mitt nya liv.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0