lämna & nystarta

Stationshänger nu en stund innan bussen bär av mot Ulricehamn. Att lämna Göteborg känns ju (som jag nämnt) lite märkligt. Att inte behöva beträda Ulricehamns gator på ett bra tag känns däremot helt fantastiskt underbart. Tror faktiskt jag är en människa som inte ska befinna mig i småorter under för lång tid. Nä stad och puls och människor, fik och restauranger, konsterter, klubbar och barer och tusentals gatunamn, höga hus, kultur, shopping är nog mer min melodi. Framför allt gillar jag orginalitet vilket nästan saknas helt i vissa mindre orter. Ingen nämnd, ingen glömd.



- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Dubbelsängen hade gått sönder :/ Så jag får klara mig med din gamla, som jag antar att det är. Men det funkar bra det också! Hade nog blivit för stort dessutom. Längtar tills du kommer i morgon :)

2010-01-12 @ 19:14:39
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0