jag får psykbryt på människor, inkl mig själv

Sminkkursen gick jättebra var väldigt roligt och hittade kanonfint smink som jag köpte med mig hem.

Dum som jag är (vet egentligen att jag inte kan skylla på någon annan än mig själv) så glömmer jag påsen på vagnen. Kommer snabbt på det och hinner ikapp spårvagnen två hållplatser senare men påsen är borta. NÅGON JÄVEL HAR SJÄLVKLART TAGIT DEN. Vem fan gör så? Varför lämnar man bara inte in den till chaffören?

Vet att det bara är smink (och att människor svälter i världen) men som säkert skulle räcka ett helt år, alltså mycket och det gör mig så sjukt ledsen att jag gör så här dumma saker jämt. Det gör mig så sjukt ledsen att någon tagit det som är mitt. Vem vill leva i ett samhälle där folk är så sjukt oärliga och bara roffar till sig allt dom kommer åt? ALDRIG ATT JAG SKULLE TA NÅGOT SOM NÅGON ANNAN BETALAT FÖR.

Nu ska jag lägga mig och må dåligt. Jävla pissdag.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0