det här var nog bland det värsta jag varit med om

Efter fina Simon & Tomas rullade "Svenska Hollywoodfruar" igång. Har hört lite om att det skulle vara kasst men trodde inte det var så här illa. Kan säga att det var det värsta program jag sett på länge. Andra Avenyn borde bli oskarsbelönat i jämförelse, jag skojar inte. 

De tre kvinnorna som alla bor i Hollywood och har minst sagt fått ett lyxliv på hjärnan. Hjärna..?!

Mest irriterad och ledsen blir jag på Anna Anka som verkligen verkar vara helt sjuk i huvudet. Hon kläcker ur sig kommentarer som att "tjocka mammor är egoistiska gentemot sina barn just därför att dom är tjocka", att "om din man vill ha en avsugning varje morgon så är det upp till dig som kvinna att ge honom det, annars är det inte konstigt att han blir otrevlig mot dig" och "det är din skyldighet som kvinna att vara snygg inför din man annars kommer han vara otrogen".



Fy fan vilket program alltså, måste leta upp en fin film och försöka glömma denna hemska upplevelse.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0