ännu en lyckans dag

Idag har det hunnits med en fika med min söta Jennifer och ett teaterbesök på Wendelsberg. Deras djungelbok var verkligen fin. Över alla förväntningar. Men finast var att träffa gamla klasskompisar. Saknar många av er. Saknar inte skolan dock och mitt beslut om att hoppa av känns bara bra.

Kanske ofta låter som jag gett upp mina teaterdrömmar, men det har jag inte. Jag vet vad jag kan och vad jag älskar, ska bara ge det en chans på ett annorlunda sätt. I en ny stad.

Jag är så lycklig just nu. Vet inte vart lyckan kommer ifrån eller vad den vill men tänker heller inte fundera på varför. Tänker bara låta den vara och leva i mig så länge den vill.

Nu har vi ätit thaimat för andra dagen i rad och om en kort stund ska vi på bio med fina Emelie.

Världen är vacker.









- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0