önska sig kan man alltid

Om två veckor på ett ungefär råkar man fylla 24 år och en liten önskelista kanske kommer väl till pass i tider som dessa. För det hör liksom till, även om man nu inte råkar få något av det som står innanför listornas ramar.



1. Systemkamera eller allafall ett litet bidrag till en sådan
2. Stor spegel och gärna en sån som man bara kan ställa pang, rakt på golvet
3. Överkast till dubbelsäng i någon fin färg som brunt, lila eller beige
4. Teaterbiljett till någon härlig teater på någon av mina nya stammishak 



5. Gymkort på bra gym i huvudstaden så jag kan träna mig inför beatch 2010
6. Dukar och akrylfärger så jag kan måla fler tavlor till mitt nya hus
7. Tågluffkort till nästa sommar på sisådär 14 dagar
8. Kuddar för prydnad som skall pryda mitt nya hem

- SARA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0