jag har jobbat fyra timmar

Bra gjort av mig tycker jag.

Orkar bara inte stiga upp så förbaskat tidigt nu när det är så mörkt ute. Dessutom är det farligt att gå upp för tidigt. Jag riskerar ju att bryta båda vristerna, armarna och nyckelbenen om jag joggar i mörker och jogga gillar jag göra innan frukost.

Jag tror dessutom jag kommer bli deprimerad om jag inte sover så mycket som jag just nu gör. Alla andra vintrar har jag vart uppe med tuppen och då har jag också lidit genom hela det mörka halvåret.

Jag riskerar också att utsätta mina påsar under ögonen för ett allt för starkt tryck om jag går upp när det är mörkt. Måste anstänga mina ögon så förnetiskt så påsarna snart hänger nere vid fötterna.

Alltså är mina nya lite mer slappa vanor mycket nyttigt för mig, dock inte för min ekonomi.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0