så var man bonne igen




Nu har jag gjort ovanligt mycket bonnesysslor idag. Det är så mysigt att vara här ute på landet när det är vår. Massa bajs, gräs och kyklingar.

Nu sorterar jag och Sanna på mammas begäran ur våra garderober. Vi har fyllt tre sopsäckar med kläder som ska skänkas och slängas. Så här tomt har det aldrig varit i min garderob. Det enda som hänger kvar är en broderad väst som jag bara inte kan med att slänga. Men jag har också hittat massa som får följa med mig till Göteborg. Inte för jag har någon plats men snart flyttar Kristin ut och då får jag en garderob till.

Ska fortsätta med resten av mitt rum, våra tredjedelskusiner från Chicago kommer snart och hälsar på och då ska det vara fint säger mamma. Men det är inte helt fel att få betalt för att städa på sitt egna gamla rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0