ett måste är avklarat

Jag har många måsten just nu och idag, trots lite svajig i kroppen, så har jag tagit tag i min frukstansvärda garderob. Jag kommer nämligen ofta (många gånger när jag ska klä mig till fest) till en punkt då jag börjar riva ut alla mina kläder ur garderoben och skita i att plocka in dom igen. Nu har kläderna prytt mitt golv som en mycket färglad men mindre trevlig matta under någon vecka och jag tyckte det var dags att ta tag i den lilla skönhetsmissen i min inredning.





Jag undrar hur länge dom kommer få ligga i sånna fina höga mina älskade kläder

Kommentarer
Postat av: Jenna

Då måste du prova detta :) Det bästa är ju att det är både lätt och snabblagat!

2009-05-06 @ 17:07:32
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0