bättre hy

Äntligen har jag börjat få bättre ansiktshy igen. I våras under spelperioden och modevisingarna fick min hud en chock tror jag och sedan dess har den inte varit sig lik och jag har gjort allt för den ska bli fin igen. Nu börjar jag äntligen märka resultat, det kan bero på att jag...

....inte äter choklad längre, minskat på sockret
....motionerar mera
....bytt smink och använder bara smink av samma märke
....förvarar allt mitt smink i kylskåp
....använder bara rengjorda borstar och makeup-pads
....är jättenogrann med rengöring
....använder bara rena handukar till ansiktet
....tar aldrig med fingrarna i ansiktet


Vissa av dessa saker kanske inte har någon betydelse alls, men hur ska man kunna veta vilken som är den avgörande effekten. Så jag fortsätter på detta sättet. Hej fina släta hy. Hej då böldpest och prickikorv....

-SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0