nu stänger vi tv för idag



Allt för lätt att fastna framför mina älskade tv-serier, men nu måste jag sätta stop för i dag (skulle kunna se oräknerliga antal OC-avsnitt till) Ska ändå upp halv sex imorgon, och eftersom Sara-Louise Nilsson är en mogen och ansvarstagande människa (något många av er inte hade någon aning om) går jag nu ut med hundrana och sen hoppar jag i säng....

Förresten undrar jag och Sanna oundvikligen vad vi åt igår som framkallar denna mindre underbara doft som smygit sig ur oss under hela denna dag.....får fundera vidare och hoppas för våra nära, kära och framförallt för växthuseffektens skull att det går över tills imorgon...

-SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0