sharkwater

Jag, Rebecca, Sanna och Alexandra valde en mysig hemmakväll med glögg, pepparkakor och tv. Julkalendern, Nyheterna och Robinson. Sen hittade vi en helt fantastisk dokumentär på tvåan som heter Sharkwater.

Tror det är bland de bästa och mest rörande dokumentärerna jag sett, gjord av filmaren och hajfantasten Rob Stewart. Den visar mig hopp om att vi alla kan göra skillnad och att vi måste reagera. Den tar mig också fotografiskt in i en helt ny värld och bär mig till helt nya insikter.

Plötsligt förstår man på ett så självklart sätt vad livet handlar om och vad det är vi måste göra. Nu vet jag vad jag ska göra.

Denna filmen måste bara alla se.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0