dygn av fest. dygn av packning. dygn av städ.

Tillbaka hos mor och far efter drygt ett dygn i lägenheten i Göteborg.

Hjälp vad vi har packat, hjälp vad mycket saker vi har.
Ungefär tjugofem lådor och lika många ikeakassar, plastpåsar, plastsäckar. Det kändes ett tag som det aldrig skulle ta slut, men nu är allt nerpackat allafall. Nu ska det bara bäras ner tre trappor också. Det bli tisdagens problem. Idag ska vi bara lägga oss och njuta av att åstadkommit så sjukt mycket under detta dygn. Till exempel städat vårt kök. Det skiner in i minsta vrå kan vi lova.



..och packat ner dess innehåll i lite överraskande många lådor.



...ja plus alla andra saker i vår 62 kvadratare som fått se dagens ljus för sista gången på någon vecka, för nu ligger de alla nerpackade, tryggt och säkert.

- SARA & SANNA

Tillbaka till dygnet innan dess och den underbara juldagen i Ulricehamn.

Att gå ut i denna hålan är väl inte alltid världens roligaste, men umges man med världens bästa människor kan man nog gå ut var som. Kanske till och med i Tranemo om det hade haft en klubb.









Jag är så glad att ni finns i mitt liv. Två av er kommer jag närmare nu i vår. Linn så nära som sambo till och med, vilket är underbart. Rebecca som bor på pendelavstånd i Linköping. Mina fina.

Stockholm, Stockholm. Snart är jag hos dig.
Det är sant.

- SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0