en dag till utan jobb

Min kropp är fortfarande inte som den ska, så vilar en dag till. Sen måste jag jobba övertid de resterande två veckorna tills vi åker, men det är det värt. Sen är jag ju ledig en hel månad. Tror inte det inträffat sen sommarlovet mellan sexan och sjuan.

Det är som Sanna sa igår. "Efter dessa två veckor har vi bara massa skoj att se fram emot". Först resan och sedan flytten till Stockholm, dessutom några resor till New Castle under hösten. Bara lite smärta vänta i form av jobbsökande, inte det roligaste, men bara jag slipper jobba inom hotell igen så är jag glad. Klart alla arbetsgivare i huvudstaden vill ha mig. Jag är ju underbar. En helt fantastik 23åring utan utbildning, med dålig humor, totalt oekonomisk som jobbat med allt från städa hos grisar till att vika handdukar. Vem kan motstå?

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0