packa, handla och träna


Mitt rum är uppochner. Det ser skojigt ut, men måste packa och fixa inför imorgon och då hade det varit bättre att ha lite ordning. Vill hinna ner och träna också. Har inte vart på friskis på hela veckan och inför denna högt alkoholiserade helg som väntar med både lön och huvudstad skulle det kännas underbart att hinna med ett svettigt pass idag. Ikväll kommer Sanna. Underbara Sanna. Mer underbart som händer i helgen är tre till av mina absolut bästa och finaste vänner, Rebecca, Linn och Mayra.

Nä nu slänger jag på mig träningskläderna och sticker ner till friskis. Är väl inget att tveka på. Måste handla med men, sova får man ju göra en annan dag.

mayra i vitabergsparken juli 2008


linn och jag på sergels torg juli 2008


rebecca i slottskogen maj 2008


sanna på emmaboda juli 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0