grillat




Det blev grillade majskolvar, champinjoner och sojakorv. Till det mycket sallad och lite potatissallad som faktiskt jag fixade i ordning, och den blev ganska god dessutom, tro det eller ej. Första dagen på mitt nya matliv har gått förvånadsvärt bra. Jag ska absolut inte plåga er älskade läsare med vad jag äter varje dag, men första dagen så måste jag få vara lite stolt.

Frukost
*Havregrynsgröt
*Frön
*Havremjölk
*Grönt the

Frukost nr 2 (fråga min pappa om varför)
*Grönt the

Mellanmål
*Äpple i lite fil
*Vatten

Lunch
*Grönsakswok med cournbitar
*Vatten

Mellanmål
*Smoothie på havremjölk, banan och frysta hallon
*Walnötter

Middag
*Det ovandstående fantastiska grillade
*Grönsaker
*Vatten

...visst ser det ut som en Skipper-matsedel...


Kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Aha, härligt!! Men har du haft en bra dag d¨å? KRAMAR :D

2009-04-09 @ 21:14:23
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0