ersättningsbuss


Tåget gick bara till Borås så där fick vi hoppa på en ersättningsbuss. Men jag jag Alfons har hela baksätet för oss själva, alltså fem platser. Tur att inte så många är ute och åker långfredagen. När vi kommer hem ska vi ta en långpromenad i kvällsolen och sen blir det att krypa ner i sängen. Ska upp sjukt tidigt imorgon igen, hotellfrukosten väntar på mig med hela sin härlighet.
Det är bara två veckor nu tills vi åker till Stockholm, jag kommer säkert få ett återfall och vill flytta dit när jag får uppleva lite aprilhuvudstad igen. Men får klara mig i Göteborg något år till. Sommaren är ju påväg...och med allt vad det nu innebär kan jag nog överleva sveriges näst största stad också...

stockholm sommaren 2008


 


stockholm vintern 2008






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0