äntligen lite kinnaman




Ikväll ska jag äntligen gå och se I skuggan av värmen. Njuta lite Kinnaman är aldrig fel. Läste i Metro igår att han just nu är med i inspelningarna till filmatiseringen av Jens Lapedius Snabba chash. Har inte läst boken för den känns lite mansgrisig (och sånt är jag som bekant allergisk mot), men när den kommer på bio ska jag ge den en chans.



...killen till vänster ser ut som han "du är söder, jag är söder, alla här är söder" killen från Stockholm Boggie. Det är nog han va?!


Kommentarer
Postat av: Mayra

Yay!!! Joel!!! Vår Joel :D

2009-04-16 @ 01:37:55
Postat av: penny lane

ja! jag tycker också att det ser ut som honom!

2009-04-18 @ 00:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0