jag var lycklig innan jag träffade dig

Så kom hösten.

Tror inte mina ögon har sett ut så här sen högstadiet. Ett ansikte vill inte dölja att det mår dåligt. Klumpen har förvandlats till tårar. Omättade.

Jag är aldrig tillräcklig. Jag betyder aldrig lika mycket för någon som den personen betyder för mig. Jag är alltid den som blir lämnad ensam.

Var lycklig innan jag träffade dig. Jag hade gjort mitt liv till något som inte behövde involvera någon. Som såg glädjen i det andra.

Men du tog mitt hjärta. Jag vågade älska dig.

Fel.

Det är när kärleken tar slut som man verkligen lägger märke till den. Det är så lätt att göra lyckan till en vardag men det krossade har ingen plats någonstans.

Jag har inte någon plats.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Du har en plats hos mig och kommer alltid att ha <3

2010-09-11 @ 15:33:20
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0