peppar peppar

Glömde säga peppar, pappar efter jag uttalat min lycka igår och då bestämde sig självklart herr Gud att göra mitt liv till ett helvete igen. Skulle nu kunna citera några rader ur någon hjärtekrossad ballad eller ur en deprimerad poets innersta memoarer....

Tänker jag inte. Tänker inte låta mig lockas ner. Tänker inte låta några tårar falla. Tänker inte dra täcket över huvudet. Även om kroppen vill, den vill bara skrika mer än någon gång på länge. Jag är arg och ledsen och illamående och ostrukturerad och osocial och osmaklig och pank. Jag saknar kärlek och närhet och familjen och Sanna och världen och värme och sommar och allt som inte finns här, just nu.

Plocka upp, plocka upp. Börja om.

Det är ju ändå fredag.
Solen lyser inte och jag har en lång bok jag måste läsa klart idag men vad gör det. Ska ju träffa fina Mayra ikväll och vi ska på koncert och dansa röven av oss tillsammans men min underbara Linn.

Så om du bara kunde sluta skrika nu.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Men om du ändå känner att du behöver gråta min underbaraste Sara, så finns jag här och mina armar är bra på att krama om och trösta.

Ikväll rockar vi röven av oss!

2010-05-07 @ 09:46:47
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0