för livet så fint

Jag visste att jag skulle tycka om den men jag var ärligt talat rädd att jag inte skulle älska den som jag älskar den första och andra. Men så blev det allafall, jag har inte känt så här mycket på länge, inte för en film, inte för bilder och musik och underbara skådespelare. Nostalgi, jo ja visst men också en värmande hopp för livet så fint och komplext det är. Skratta om ni vill, jag går och lägger mig och kollar första filmen en stund tills jag somnar och drömmer åkrar och ängar och hus, ortsbor, intriger och kärlek.

Sen var det fullt på Dalstorpsbiografen med. Det har inte hänt sen förra Änglagårdfilmen spelades för 16 år sen. Fint.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo jag kommer ihåg en gång... Kan det varit den gång Titanic gick kanske?!

2010-12-27 @ 14:18:54
Postat av: josephine TÄVLA OM EN NYÅRDESIGN!!

sugen på något nytt inför 2011? grattis för nu kan du vinna en ny härlig design klicka på länken för att läsa mer!

http://twinblogg.blogg.se/2010/december/tavling-pa-twinbloggbloggse.html#comment

2010-12-27 @ 20:21:02
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0