er som jag älskar

Känner mig lite som Agnes i Fucking Åmål när jag ställer till med fest eller kalasligheter. Ett väntande på att folk ska komma fast jag innerst inne vet att många inte kommer göra det.

Men så tänker jag igen (ganska bra på det nuförtiden). För de vänner som alltid tar sig tid att komma, eller åtmindstone tar sig tid att försöka komma eller förklara varför de inte kommer, är ju de vänner som är vänner att lägga energi på. Lägga kärlek på. Efter två helgers firande med tårta efter tårta och massa massa kärlek så vet jag helt säkert vilka ni är, och helt säkert vilka jag inte behöver bjuda in till nästa fest.

När jag tänker igen så tänker jag på er som finns, mina små marsipanbakelser med guld inuti och med ros på toppen, er som jag älskar med hela mitt lilla hjärta. Ni vet ju vilka ni är.


- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Vänner som ger energi är vänner värda att lägga energi på :) Saknar dig <3

2010-12-13 @ 23:02:56
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0