än är det inte dags att slänga in vinterstövlarna


Det snöar i Göteborg...igen. Det här har vi inte bett om eller inte jag allafall. Men om det blir riktigt varmt och soligt från maj till september så kan jag gå med på lite snö idag.

Jag tror jag älskade teatern faktiskt. Jag kom på mig själv med att jag satt och skrattde hjärtligt (som inte händer så ofta på teater eftersom jag tycker många anstränger sig allt för mycket för att vara roliga och så blir det tråkigt). Jag gillade skådespelarna, jag gillade manuset och jag gillade scenografin. Jag är väldigt nöjd med att jag gick dit och inte la mig tillrätta i sängen och slappade. Nu är det däremot exakt vad jag tänker göra. Men klockan är ju ändå elva.




...och vi ska ha workshop med Sven Wollter snart....lyckliga oss


Kommentarer
Postat av: Mayra

åååååå vad avundsjuk jag blir!!!! jag älskar sven wollter!!!!

2009-03-27 @ 15:18:28
Postat av: Linn

åh, vad den bra? ska se versionen av den här i Sthlm, hoppas den är lika bra.

2009-03-27 @ 18:36:54
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0