äntligen ny telefon och biobesök på gång igen

Har väntat i mer än en månad på att få en ny telefon (efter att min gammla  blev "stulen" på Sticky efter vår underbara inflyttningsfest) och nu har jag äntligen fått ett sms om att en ny telefon ligger och väntar på mig hos Telenor. Bättre sent än aldrig och nu tänker jag åka ner och hämta den och efter det blir det bio igen. Idag ska familjen Skattberg/Nilsson se Whatever Works med Larry David, Evan Rachel Wood och Patricia Clarkson i några av rollerna.



"Woody Allen återvänder till New York med en komedi om en vresig misantrop och en naiv, lättpåverkad ung kvinna på rymmen. När hennes stela föräldrar anländer för att rädda sin dotter, dras de snabbt in i en romantisk härva som slutar med att alla inblandade upptäcker att kärlek inte är något annat än en kombination av tur och förmågan att uppskatta"

....låter inte helt fel....

-SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0