vi har alla våra egna sanningar


du har din och jag har min
jag blir förälskad på mitt sätt och du på ditt
anklaga inte och döm inte för vi alla har våra egna sanningar

min sanning är som den är, många gånger väldigt svår att förstå sig på
det är jag medveten om men vad som händer inom mig går inte att styra
känner mitt hjärta kärlek efter två veckor så gör det
två veckor. två månader. två år. min sanning har ingen tidsuppfattning
min sanning tänker inte före den handlar
min sanning kastar sig ut och hoppas på att någon tar emot
min sanning är lika huvudlös som jag själv
och det är där vi går hand i hand med huvudet under armen nu

din sanning är en helt annan jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0