levnadsbeskrivning till teaterhögskolan




vad ska man skriva, vad vill dom att man ska skriva
jag har lämant ut mitt personliga jag och vet inte ens om dom kommer läsa det
men kändes skönt ändå att skriva ner lite av det som hänt under de senaste 23 åren

min drivkraft är - teatern
min drivkraft är inte - män (men det skrev jag inget om)

har valt dikt - socker. kent

vill vara i min säng nu
känns sjukt tröttsamt att jag alltid sommnar så sent
mitt öga rycker av trötthet
kommer inte få sova ut detta lovet heller
det är synd om mig

mina föräldrar är allafall så underbart snälla
jag har idag fått
¤middag på toscana
¤massa mat från coop
¤nytt månadskort
¤många underbart varma kramar

restaurangen hade förresten mycket bra mat och underbar italiensk personal. jag dippade tyvärr när vi var där. jag kan inte hjälpa att det blir så och vet inte än hur jag ska kunna plocka upp mig själv ur det. kanske kommer jag fram till det snart. kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0