god natt torsdag. god morgon fredag

Har lärt mig dialogen till castingen nu. Har inte skrivit ett enda ord på min redovisning dock. Kanske kan göra det lördag kväll. Eller om det blir väntetid imorgon. Fick lust att se lite Sex and the City, men orkade inte gå fram till min DVD och sätta in skivan. Så slog jag på trean och som från himlen sänt så var hon där Carrie, promenerandes New Yorks gator fram i ännu en underbar beklädnad


En av mina absolut favorit Carrie-outfit från filmen
bilden är lånad från
www.instyle.co.uk


Carrie i Paris - säsong sex
bild från www.stealtherestyle.com


Det korta håret...


..och den underbara knuten

Sarah Jessica Parker är så vacker. Hon har ett sånt speciellt och unikt utseende och hon passar så bra i rollen som Carrie. Man kan nog klä henne i allt tror jag....

Men klockan är mycket
God natt och god morgon Göteborg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0