bättre sent än aldrig



första bilden med nya kameran

Har kommit igång att plugga nu äntligen. Känns lite tungt men måste lära mig texten till castingen allafall. Tur man har Espresso House-Chai latte hemma. Det piggar upp. Dessutom har jag sovmorgon. Så himla skönt, hoppas inte Alfons väcker mig för tidigt. 

Morgondagen kommer bli en så himla härlig dag. Först är det lite sovmorgon som sagt. Sen blir det självständigt arbete i skolan. Jag och Christian ska jobba med Fröken Julie sen ska jag regissera Matilda och Jonas i De goda viljan. Efter skolan blir det casting och förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid. För klockan åtta kommer min underbara barndomsvän Annika till Göteborg. Vi ska gör en snabb tripp hem till min lägenhet och sen ut och äta på Svarta Oliver tillsammans med lite andra vänner. Ett och annat glas kommer det nog bli med kan jag tänka mig. Jag saknar Annika så ofta och vi träffas i stort sett aldrig och nu helt plötsligt kommer hon hit, till mig. Jag kommer nog tro det först när jag ser henne imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0