med ett lyckorus

Hur bra kan en dag kännas? Det är just vad Sara-Louise sitter och funderar över här hemma i soffan framför ytterligare en säsong Top model. Solen lyste inte när jag vaknade och skridskor skulle passa bra som transportmedel en töande dag som denna, men vilket som så ramlade jag inte en enda gång till skolan och en vinden bet inte på goda humöret inte. Och sen då? Klassrum, kursare, lärare och kursen känns helt underbar. Det är svårt att beskriva det på annat sätt än att jag tror jag hittat helt rätt. Med ett lyckorus pulserande genom kroppen lämnade jag och Taija Konradsberg och firade med thai och sushibuffé.


Efter träning och kvällsmat känns denna dagen som den bästa på länge och som grädden på moset dök ett roligt jobb upp...på Stockholm Fashion Week.

Men vem vet, morgondagen kommer kanske kännas ännu bättre!

- SARA

Kommentarer
Postat av: Christelle

Finaste Taija och finaste Sara-Louise. Hoppas att kursen fortsätter med samma positivsm. God lycka!

2011-01-17 @ 21:17:14
URL: http://chrillanpasprangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0