20kr för en klänning är inte dåligt

Har haft en ledig dag på folkhögskolan, men det hindrade inte mig från att skapa.
Gick upp tidigt för att inte missa frukosten och sedan gick jag och städade min otroligt stökiga syplats och mitt i allt fick jag inspiration till en skolavslutningsklänning (tänk att jag redan gått här en termin). Fick en väldig fart och är nästan klar bara smådetaljer kvar som jag ska fortsätta på i morgon.


överdelen syddes av lite resttyg och kjolen i ett tyg jag fått av johans farmors syster, det vara bara dragkjedjan som kostade 20kr.

Klockan fyra reste jag mot Norrtälje där mamma och moster stod och väntade. Kärt återseende och vi gick för att äta på Ett glas som ligger mitt i kvällssolen på stora torget.

Tillbaka på skolan men i morgon ska de komma hit för att se hur jag har det och kolla på treornas examensvisning.

Härliga helg.

- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0