nu är det synd om mig

Jag har haft en väldigt bra men jobbig dag.

Jag målade och målade och fikade och målade lite till, allt var bra tills jag skulle gå hem. Glad över min målning gick jag över grusplanen, då trillade jag pladask ner, rakt på min målning som vek sig på mitten. Efter en liten bit till ramlade jag igen då på knät så både byxorna och knät gick sönder.

Nu sitter jag och tycker synd om mig själv. Varför jag? Varför jag? Det är den femte gången jag trillar här på Väddö, det ligger en förbannelse över det här stället. Tur att jag ska till Stockholm i dag så jag kommer här i från. Vill inte vara med om fler olyckor.





Min målning med ett fint veck mitt på.

- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0