bra där sara-louise

Jag har varit duktig idag.

Duktig för att befinna mig på arbetsveckans sista dag. Jag har kalkylerat på en mycket viktigt sak. Jag har ätit mycket, nyttigt. Jag har tränat mycket och vad jag inte gjort mycket av är att dricka vin. Inte en droppe har genom strupen runnit. (Sen att det beror på att jag måste gå upp tidigt och repa imorgon behöver ju inte nämnas fetstilt).

Vi såg en hemskt hemsk film ikväll. Hemsk på många sätt och då inte på ett skräckrelaterat sätt, för sånna filmer beblandar jag mig inte med. Knappt att jag vill beblanda mig med en film som Downloading Nancy heller i och för sig. På ett sätt ändå bra att göra det tror jag. Känns att man lever, att man andas och mår bra. Filmer som ses en gång men som inte tas ner för peppande filmkvällar utan får ligga i bakhuvudet för att försöka förklara saker som inte går att förstå.



Destruktiva beteenden som inte alltid går att förklara. Som ibland går att förklara men som inte går att finna lösningen till. Som ibland bara finner en utväg men som aldrig skulle uppstå om inte förklaringen fanns.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0