kaos i stockholm

I går var en lång dag, möbelmässan var faktiskt väldigt rolig men på tok för många utställare.

Efteråt gick jag och åt middag med Sara på Muren i gamla stan som är mitt nya favoritcafé. Det var hur mysigt som helst.

Senare skulle jag åka hemåt mot Väddö, men Stockholm var i kaos. Den röda linjens tunnelbana gick inte på grund av en olycka och människor sprang runt och virrade, även jag. När jag väl tagit mig till Tekniska högskolan hade jag missat bussen och fick ta en senare vilket ledde till att jag missade den i norrtälje också (med tio minuter) och fick vänta där i en timme. Jag kan även säga att fyllisar hade sitt högkvarter i väntsalen. Vilken upplevelse.

 

- SANNA


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag vill till stockholm, till er, till allt det fina. <3

2010-02-10 @ 22:23:23
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0