min underbart duktiga, hurtiga och snygga

Brukar ju inte skriva så mycket om min träning. Tränar gör jag flitigt men bara för min egen skull och tycker väl inte jag behöver skriva ut det med stora bokstäver.

Idag gör jag dock ett litet undantag och då självklart bara för att få er soffpotatisar som sitter med morgontidningen i hand och än så länge inte kommit ur morgonrocken att få lite dåligt samvete.

Fem ringde klockan och oväntat pigg krängde jag på mig promenadkläder och går en kylig runda med Alfons innan jag, med träningsväskan på ryggen kvart i sex sitter på bussen mot stan. Fyrtio minuter på crosstrainen, en timmes bodypumppass och en skön varm dusch senare sitter jag på pendeln hem igen.

Stiger innanför dörren, gör frukost, dukar upp på bricka och kryper upp i min säng med ett "Här får du frukost på sängen min underbart duktiga, hurtiga och snygga Sara-Louise".


och vackert är det ute också

- SARA

Kommentarer
Postat av: caroline

Mycket imponerad!

2010-12-03 @ 06:40:10
URL: http://caroline-teateract.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0