helt fantastiskt bra



Efter fredagens inte helt misslyckade kväll men inte heller så överdrivet roliga, så har Sara-Louise haft det helt fantastiskt bra. Hon har nämligen fått en trevlig fika med bästa Matilda. Besökt Jane och Niklas hem och förutom att umgås med detta förträffliga par också träffat mycket underbara Linda och Jennifer. Ätit Sushi. Spelat TP. Druckit massa vin, druckit drinkar och shots på Bitter och lekt norrmän och fotbollsfruar. Gått på vippig fest på Park Lane. Festat som om det inte finns en morgondag. Vaknat upp och upptäckt att det fanns en sådan som fylldes med solbad och skurpanik ute vid Saltholmen och finfint Ladyfestmöte hos fina Lina i Sandarna. Plus att jag fått umgås med min söta storasyster.



Göteborgsbesöket: Tjeck.
Tillstånd: Nöjd.

Imorgon blir det tillbaka till huvudstaden
Stockholms fashion week med Josefin.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej jag är inte alls avundsjuk på dig, jag har det så bra här hemma, ensam!

2010-08-15 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0