tur man har



Det blev inte så sent igår. Vilket idag känns väldigt skönt. Åkte hem av olika anledningar, mestadels av att jag mådde illa av för mycket irish och för tighta byxor, men också av att jag var trött på ett egocentriskt snack. Jag tänker ofta på att jag ska hålla i de vänner jag har, men varför hålla i något som inte gör mig gott, som inte ger något tillbaka. Hellre inga vänner alls då. Eller några få riktigt bra, vilka jag ska få träffa en fin del av idag. Fika med Matilda vid halv tolv och sen en hel kväll med Jane, Linda och Jennifer. Tur man är utvilad. Tur man har riktiga vänner.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Precis rätt tänkt. Umgås inte med människor som inte ger dig något tillbaka, det är bara slöseri med tid. Lägg din tid på mig istället! ;) Puss mitt hjärta

2010-08-14 @ 15:49:04
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0