huset är rött och där finns en katt

Har fått se foton på vårt nya hem i Stockholm idag. Huset såg verkligen kanonfint ut. Där finns fem rum och en katt som heter Tipex.

Januari får gärna ha kommit när jag vaknar imorgon. Det kommer bli så sjukt fint att bo med mina älskade Linn och Sanna.

Hela den gråa vintern ska vi sitta i vårt röda hus och dricka te, lyssna på Ryan Adams och mysa med Tipex och Alfons. När våren sen kommer och också blommorna i trädgården så kan vi ligga där på vår gräsmatta kolla upp på himlen och träden och känna hur Stockholm pulserar runt omkring vår egna lilla oas.

Jag mår som jag förtjänar. Sjukt bra.



- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

det låter som en dröm och den drömmen är sann. älska Ryan Adams!

2009-10-18 @ 23:44:13
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0