sju åtta nio

Så om inte Alfons väcker mig tidigare blir det att tassa upp då.

Ringa Lundby och uppdatera mig om tiden för läkarbesöket. Liten lapp, väldigt borta. Samma lapp logopedbesök, så får ringa Ellinor också och uppdatera om tiden.

Ut på morgonpromenad såklart och sen frukost med Sanna.

Har fått låna pengar av henne nu igen eftersom jag går längre ner i min ekonomiska kris för varje dag som går. Eller kris är det egentligen inte. Bara vanlig Sarakris. I allafall ska jag bjuda henne på lunch imorgon har jag lovat, med lånade pengar, från henne. Känns logiskt. Jag är nog rätt logisk. Har bara inget räknehuvud.

Sova var det. Sova ska jag.



så skulle alfons kunna ligga i fågelboet

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0