pia pia



När Pia Johansson var med i Parlamentet måste jag säga att jag hyste en väldig hatkärlek till denna kvinnas insats. Hennes hysteriska humoristiska-politiker-karkatär gjorde mig till hälften spyfärdig och till hälften överväldigad. Efter jag slutade kolla på detta program (som jag nog egentligen inte gillar alls) tycker jag för var dag och varje gång jag ser och lyssnar till henne bara mer och mer om henne.

Förra året såg vi Petra von Kants bittra tårar på Stockholms stadsteater med Pia i huvudrollen och efter det älskar jag henne. Hon har något mycket speciellt, som kan lyfta teaterns värld till skyarna.

Ikväll är hon med i "Vem tror du att du är?" på ettan klockan nio. Jag tycker det är så otroligt intressant med människors livshistorier. Tror det kommer bli en tårdrypande timme framför teven här ute i skogen.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0