nä om man skulle sova och vakna på lite bättre humör



Jag orkar inte med sånna här dagar. Kändes denna måndag som jag kom in i en sån där jävulsk svacka som jag i vintras badade i varje dag.

Mycket på grund av det där jävla CSN....det är jättestressande att aldrig ha några pengar. Denna månaden har jag ju inte ens en chans att vara ekonomisk eftersom jag inte har ett öre att spara på.

Köpte en trisslott och vann 50 kronor...en liten start...men köpa trisslotter kommer bara leda till förödelse i slutändan ingen bra taktik.

Sen blir jag så ledsen över teatern som inte funkar som jag vill, vad ska jag bli om inte skådis....snart kommer ingen vilja jobba med mig längre.

Nu ska jag sova ifrån den här pissdagen....snälla tisdag var snällare mot mig...

Kommentarer
Postat av: Olle

Kom hem till mig så ska jag trösta dig!

2009-05-26 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0