måste börja sova mer

Har kommit på att jag säkert börjat må mycket sämre den senaste tiden på grund av att jag sover så lite. Skulle vilja ha några timmar till på kvällen så man hinner med allt "viktigt" som ska göras. Men måste prioritera min sömn nu tror jag. Att sova fyra, fem timmar per natt är inte helt okej.

Denna veckan har vi preimär på vårt c-projekt så det kanske inte går så bra med det där att sova mycket, men ska försöka.

Är i ärlighetens namn inte alls sugen på att repa imorgon, men så fort det går upp för mig att det börjar närma sig premiär, så hoppas jag allt blir lite roligare.

Men sova som sagt...nu...

..skulle vilja ligga i min säng hemma hos mamma och pappa inatt med...men det är så mycket jag vill som inte går att uppfylla.



Har varit en väldigt mysig dag hemma idag allafall...särskilt i stallet med Red Surprise och Prima...saknar hästarna och ridningen, tänk om jag skulle satsat på det istället...tänk om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0