tuff helg


Det kommer bli en tuff helg känner jag. Ska jobba Lördag och Söndag och har inte mycket tid över som jag kan sova på. Jag har redan ont i huvudet av tanken på sömnbristen eller så beror det på allt godis jag proppat i mig idag. Man blir inte frisk av att äta godis det borde jag förstå. Ska försöka lägga mig tidigt på Söndag allafall, för nästa vecka börjar c-projekten. Det ska bli kanonkul. Dessutom kanske det blir lite ordning på mig igen för jag börjar spåra ur. Snart är det påsklov med, då ska jag jobba en massa och fortfarande inte dricka någon alkohol.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

tacktack!! :)

2009-03-27 @ 18:28:29
URL: http://vanessasternklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0