spisnoja och hållplatspanik



bild från www.pixgallery.com

Skulle till min favoritpass på friskis. Hoppar på bussen men vid Redbergsplatsen får jag för mig att jag glömt stänga av spisen. Skyndar mig tillbaka och spisen är självklart redan avstängd. Går ut och nästa buss åker förbi mig i väldig fart. Ettans hållplats är tom. Det betyder att den också gått precis. Går bort till trean som ska gå om en minut. Ingen trea kommer och jag ser nästa etta och buss passera i fjärran. (Där jag bor kan nämligen inte förbindelserna gå från samma hållplats). Väntar på att trean ska dyka upp men det gör den inte 17.45 ger jag upp. Går hem hämtar Alfons går till Coop och köper godis. Otränad och mätt sitter jag nu och kollar Sex and the city. Inte vidare bitter för det.


Kommentarer
Postat av: annika

ja dom skänker mycket glädje

2009-03-04 @ 20:11:08
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0