slösa är pank i samma stund som lönen kommer in



där är jag. lilla slösa

Om man sitter pank den 24e (igen), borde man vara glad att det äntligen är lön/studiebidrag imorgon. Men jag har så mycket pengar att betala tillbaka och massa räkningar och skit så det kommer knappt bli nått över. Har försökt göra en budjet och den säger att jag denna månaden får göra slut på 985:- Jippi. Men jag ska klara det. Inte låna en krona av mamma och pappa, det är en sak som är säker. Sen har jag glömt räkna in i budjeten att jag måste köpa biljetter till Stockholm. Jag och Sanna åker dit 24 April. Kan vara en bra gräns för min nykterhet dessutom. Denna månad ska alkoholist-Slösa förvandlas till salongsberusad-en-gång-i-månaden-Spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0