på buss mot linköping



Min fina Rebecca förra sommaren i Slottskogen

Sitter på bussen mot Linköping. Har precis kollar klart på Babel. Har faktiskt inte sett den innan och fick den nu med Plaza kvinna för någon vecka sedan. Den var en riktigt fin film och jag har snyftat mycket här på Swedbus express. Rätt mysigt att åka buss när det finns uttag till datorn och internet funkar. Det enda jag inte gillar med Swedbus är att dom har hundförbud. Så Alfons är kvar hemma i Göteborg i helgen. Han grät när jag åkte idag, det gjorde ont.

40 minuter är jag framme och får krama om min underbara Rebecca. Hon är bland det finaste som finns i mitt liv. Jag är så glad att jag har en sån fin vän som henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0